یوگرافی خواننده قدیمی استینگ کینگ

سلام.امروز می خوام از استینگ براتون بنویسم:

استینگ، یکى از مطرحترین چهره هاى موسیقى پاپ در دنیا و همچنین یکى از معروفترین خوانندگان و موزیسینهاى مدافع حقوق بشر و حامى حفظ محیط زیست چندى پیش تور کنسرتهاش در آلمان را در شهر مونیخ به پایان برد و مجموعه اى از ترانه هاى آخرین آلبومش یعنى Sacred Love عشق مقدس و همچنین قطعاتى جاودانى و قدیمى از یک عمر فعالیتهاى هنریش را به طرفداراش عرضه کرد.
جدائى Sting از گروه Police در سال ۱۹۸۴، اونهم بعد از هفت سال فعالیت موفق، همگى طرفدارهاى این گروه رو شوکه کرد، اما براى خود استینگ قدمى بود بس مهم و موفقیت آمیز. 
او که در گذشته معلم ورزش و زبان انگلیسى بود، پس از جدائیش از Police سبک کارش را تغییر داد و برعکس ساخته هاى این گروه که در آنها رگه هائى از موسیقى راک و فانک با موسیقى پاپ پیوند خورده بود، عناصرى از موسیقى Jazz، موسیقى کلاسیک، موسیقى هاى بومى، موسیقى Country و Reggae را وارد ساخته هایش کرد. خودش هم نوازندگى گیتار باس را کم و بیش کنار گذاشت و سراغ گیتار رفت. اولین آلبوم سلوى Sting تحت عنوان The Dream of the Blue Turtles در سال ۱۹۸۵ منتشر شد و موفقیت زیادى کسب کرد. 



او که در سال ۱۹۵۱ در نیوکاسلِ انگلیس به دنیا آمده، در عرصه آهنگسازى و ترانه سرائى، یکى مطرحترین چهره هاى دنیا محسوب میشود و از شخصیتهائى است که در موسیقى پاپ تاثیر و نفوذ زیادى داشته. نکته درخور توجه این که موفقیت Sting لحظه اى و کوتاه نبوده، بلکه او توانسته جایگاه و موفقیتش را در طى سالهاى متمادى حفظ کند.

The image “http://www.nndb.com/people/740/000024668/sting-tree.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


موضوعات مرتبط: بیوگرافی خوانندگان خارجی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 10:57 | نویسنده : محمدطاهافرهودی |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید